Efterlängtat

Vad har hänt sen senast?
Hmm.. i fredags var jag och Linda till Sandra och hälsade på henne, åt glass och sa grattis då hon fyllde 28 på lördagen. på kvällen lagade vi mat, ett tips till alla er där ute, lax ska inte ugnstekas om man samtidigt har pommes frites i ugnen för de tar då smak av laxen...
Sen runt nio eller vad de kan ha varit kom Jocke och såg på film med oss. Inte för att vi såg en enda scen ur filmen men ändå.. Eller ja, Linda var väl den enda som kollade lite. De roade sig för övrigt med att skriva på mig, så på vänster arm, för det går inte bort tydligen, står det Mohahaha jocke was here och på den högra Linda was here hehe  tre stjärnor plus HAHAHA, ser sååå fint ut så jag nu måste ha långärmat.

På fredag beställde jag förövrigt min dykutrustning och det föll på ett tech paket med dubbelsjuor, lampa, och en ursuit torrdräkt. Får se när jag får allt men det är efterlängtat! Fast det lär ta lite tid, flaskorna kommer in från England :(
Den 15-17 maj ska jag även på tjejweekend på Hönö där vi gör 4 dyk, har sminkparty (!) och ska ut på puben. Hm, jag - sminkparty ni ser vart de felar direkt..

Annars har helgen mest varit plugg, plugg plugg. Ja förutom lördagskväll då sandra kom hem till mig och vi såg på film.
Nej nu måste jag gå och...plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0