Färjestad

Hejsan alla därute

Idag fick jag äntligen tillbaka min efterlängtade mobil. Eller ja fick tillbaka, jag fick en ny för de kunde inte laga felet vad det än nu var för fel. I mobilen satt även ett 512 Mb minneskort så de känns bra att ha fått ett extra!
Just nu har jag fullt med saker på listan att göra men är för trött för att ta tag i dem. Ska städa, diska, helst tvätta men det får mamma göra tror ja..
För imorgon är det innebandyavslutning och sen måste ja packa inför Stockholm. Halva packningen kommer bestå av läxböcker tror ja.. Fått tips av Lindas syster om vad jag ska ha med mig men den listan behövde revideras lite

citerar
"jag kan berätta vad du ska ha med.... 1.pjamas, 5 trosor, 5 par strumpor, ett par mjukis och 2 tröjjor och typ 3 linnen.. mer behöver man inte"

Vet inte vad jag har att förvänta mig i Stockholm men tror det kommer bli asbra!

Men hur som helst,  efter skolan var jag, Mondira, Emma, Katrin, Nina och Natti på torget för att fira Färjestad, sjukt mycket folk. Men drag vare!
De var rök, sång och hoppa upp och ner. Mest sång kanske för man såg inte så mycket för det mesta..



             

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte speciellt bra på att uppdatera denna bloggen.. SKÄRPNING!!

2009-04-17 @ 14:19:18
Postat av: Anonym

Jag har ett liv också!

Säkert du syster som kommenterat..

2009-04-17 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0