Kärlek

Ja imorgon är det branäs då! Hela klassen exklusive fyra stycken ska med. Ska bli riktigt roligt!
Idag har jag annars hälsat på Lisa och Miranda, jag tror jag är kär. Kunde inte ta ögonen från Miranda och när Lisa frågade om ja ville se efter henne ikväll så var jag väldigt frestad att säga ja. Men samtidigt visste jag att jag skulle behövs packa till Branäs ikväll  och att det skulle komma folk hem till mig ganska snart.
Sedan trettio minuter efter jag kommit hem kom Sara, Hanna, Malin, Linnéa, Nina, Oscar och Per.

Igår, igår då var jag otroligt irreterad. Kom hem efter träningen och en vit saab 9000 stod på min parkering! Eftersom de var fullt på gatan och jag faktiskt betalar för platsen var det nog för att göra mig så irreterad att jag ringde Q-park och anmälde bilen, fotade den och satte en lapp under vindrutetorkaren.

Dagens irritationsmoment var vår projektledare som skulle rättat vårt projektarbete till idag och hon hade inte ens börjat! Snacka om egagemang. Sen fanns det ljusfläckar på himlen och de går till er som var här ikväll och till Erika för att du skickade filen =P. Förövrigt känns mitt liv ganska bra just nu!

You dont even know how special you are
 







Kommentarer
Postat av: Emma

Hey Sis .. Allt bra? Hoppas ni hade trevligt i Branäs?! Lite dålig uppdatering här må jag säga! =/

Du kanske kan bränna ner lite bra filmer och skicka med Sandra när hon kommer hit? ;)

Kramar

2009-04-07 @ 01:24:10
URL: http://emmaanderssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey, jo de var skitbra, förutom några missöden. Men du, har du inte lärt dej att jag inte har någon brännare än efter ett år ;)

Plus att vi har IPRED nu i sverige vettu ;D

2009-04-07 @ 17:01:43
Postat av: Emma

Okej, vad bra! :)Men det är bara och ladda ner från internet. Inte från en nedladdnings ställe, utan från något som aftonbladet hade rekommenderat CDBurnerXP heter det jag har!:)

2009-04-08 @ 00:53:44
URL: http://emmaanderssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0