Träningsvärk

Svenskan idag var riktigt härlig. Vi läste texter från Fröding och han skriver på Miin dialekt, typ. Fick läsa en av hans texter högt för klassen också eftesom jag pratar bredast av alla. Förstår inte att ni inte förstod texten,( vissa)
Efter svenskan var det lunch, värsta kön. Tog trettio minuter att ta sig igenom och ändå gick vi före ganska bra. Och på biologin slapp vi förhöret på vitaminer och mineraler. Värsta skönt!

Sedan pratade jag och Emma individuellt med Karina om projektet innan jag drog vidare och åt mat med Sandra. vart vi hamnade sen kunde ja inte riktigt ha gissat i förväg för vi åkte och kollade på bilar. Jävlar va snygg en av bilarna var!
Vi ska och provköra kanske nästa vecka, eller ja.. Sandra ska provköra.

Sedan shoppade jag benskydd, ny stil som jag aldrig förr haft. De är inte gjorda av "plast" utan mer av gummi så de formar sig helt efter benen. Hoppas de blir bra, inga ankelskydd har de heller!

Men fan vad träningsvärk jag har i ena vaden efter fotbollsträningen igår. Usch, trappor är döden nu.
Men får leka med bollen på fredag =)

..Dags att vara social..
Heja FBK!


Kolla regnumret Linda!                                          Skönhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0