gps skulle vart bra..

Ja i helgen var man hos Mondira och firade att hon fyller 18 tillsammans med hennes familj, släkt och vänner. Totalt ca 50 personer. Började bra för Emma och mig när vi begav oss iväg med bilen, men inte utan att först ha lurat Katrin att vi gick stavgång till kronoparken... Resan börjar och vi missar bra nog avfarten... sedan när vi åkt en bit och hittat ett ställe att vända på tar vi återigen fel avfart för vi trodde vi skulle komma ut på rätta motorvägen men fick åka till förjestad/sundsta och köra rätt. Dock var det förmodligen smidigaste alternativet ändå.
Väl framme hade vi fullt sjå att hitta på kronoparken då vi nu gick till fots. Anlände endast 25 minuter för sent men lite av de beror på dålig guidening i telefonen när vi väl velade på frödingshöjd.
Maten var supregod, fick åka till en thairestaurang med riktig thaimat, till och med friterade räkor :D

På kvällen gav vi oss ut i lekparken och ... ja det var skitkul helt enkelt. Man skrattade väldigt bra åt Katrins ljudeffekter. Oh my god liksom !
Kändes skönt att få skratta igen.

Idag har jag målat på vårat uthus, såg ut som en färgburk när ja kom in. Kroken släppte nämligen där färgburken satt på stegen... gräsmattan ser ut som ett blodbad  xD
Fin som var var var det bara att snabbduscha eftersom åskan gick och det tydligen är farligt att duscha då.











Jag bjuder på den




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha shit vilka stora fötter det ser ut som jag har :P

2009-08-10 @ 21:29:01
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/
Postat av: emma

Så jävla hett :D:D

2009-08-11 @ 13:11:28
Postat av: Mondira

Vi är så snygga! Du måste skicka bilder:) pappa bara hörru vart är korten från din fest:O haha så jag kom fram till att du måste ha några;)? Och härligt att du hade kul (:

2009-09-24 @ 19:09:10
Postat av: Mondira

Vi är så snygga! Du måste skicka bilder:) pappa bara hörru vart är korten från din fest:O haha så jag kom fram till att du måste ha några;)? Och härligt att du hade kul (:

2009-09-24 @ 19:09:38
Postat av: Anonym

Nä ja har bara ett fåtal, men hon den andar tjejen som gunga på oss har nog en del;)

2009-09-27 @ 11:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0