Här jag hör hemma

Idag var det dykning på schemat. Första var vid klockan 10 och väl i vattnet bestämde sig min dator för att det skulle va kul att jävlas genom att vägra gå in i dykläget. Fint den kommer va så här i 48 timmar nu. För den som inte är insatt kan man väl enkelt säga att daton är ens livlina. Utan den har man inte koll på hur länge man får vara nere, när säkerhetsstoppet är klart... Helt enkelt ens livvakt.
Andra dyket var det klart bästa, när vi kom fram var det en säl alldeles brevis kanske 50 m från båten. Under ytan fanns gott om krabbor (STORA) , söstjärnor, stora fiskar, koraller, hummer och gud vet vad. Hittade en kniv också som jag tog med upp till ytan, den var blå..

Har liksom återigen kommit på att det är vid havet jag hör hemma, fast känns som det är något som saknas, och känns verkligen när mobilen står tyst för det mesta, saknar att få massa sms =/
Finns fler saker jag saknar också, men det tar vi en annan gång :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0