Hur ofta?

Då är man hemma från dagens dykning då. Samlades 17 och hemma nu vid 23, fint de..
Övat lite olika situationer och lyft tekniker, ganska kul när man springer runt med en annan människa på axlarna och inser att man klarar det, det är inte bara body builders i filmer som klarar de :)

Emma, Katrin och jag var och handlade förut också, tog som vanligt längre tid än väntat när vi handlar men vi fick något tillslut iaf. Mobilen blev reparerad gratis även denna gång, börjar bli en vana att va där med några veckors mellanrum så får se hur lång tid det tar denna gång.
Dagens skräll är detta, jag blev bra på passfotot. Hur ofta händer det ?
Nej just det, precis som du tänkte nu, inte ofta .. Så nu måste man nästan ut och resa för att fira att passfotot blev bra!
Några förslag på resmål?

Kommentarer
Postat av: K

Ullared :D så kan jag följa med ;) haha

2009-08-05 @ 00:15:23
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man behöver inte pass dit hörru ;)

2009-08-05 @ 02:06:49
Postat av: Anonym

USA!!! flera gånger om :D

2009-08-06 @ 06:48:01
Postat av: Anonym

Minst 2 vet jag att jag kommer åka till usa iaf, oktober och mars vill ja just nu, fast februari skulle jag också vilja åka till om man säger så!

Hmm kanske kan åka bort i lite mer än en månad typ 10 feb-20 mars ;)

2009-08-06 @ 10:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0