Känner mig tom


Sitter här i Malin och Gias lägenhet, de är på Arlanda eller påväg från, vilket har ja ingen aning om. Väskan min står packad i hallen och allt är klart för att åka hem, men mot vad?
Linda är nu påväg mot USA, det betyder att det som väntar hemma är jobb, vilket i och för sig är bra för då får ja chans att kunna tjäna pengar och sätta undan dem.
Imorse var riktigt hemskt, speciellt efter hissen gått ner från fjärde våningen, då brast allt. Tror de kommer ta ett tag att förstå att det inte går att skicka iväg ett sms om vi ska ses idag för ... de går ju inte.  ='(
Så nu blir det att hämta mobilen som är tillbaka från lagning och ut och köpa en webcam, skype kommer få bli vår livlina!

Saknar dig gumman

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig med hjärtat <3

2009-08-04 @ 03:03:41
Postat av: Anonym

Och jag dig <3



"Hur mycket har jag druckit egentligen om jag ser rosa delfiner flyga förbi"



2009-08-04 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0