Lysekil

Då har en dag tillbringats i Lysekil. Vi bor ca 100 meter från havet kanske, dykshopen är precis över gatan, kanske 50 meter emellan. Bokat in mig på två dyk på fredag. Ska bli rikigt nice. Igår badade vi och klättrade i berg. Fiskade krabbor och lekte.
Är astrött just nu, blev väckt imorse av syster som kom å gick genom rummet. Sen före 8 kom barnen som är 3 och 4 in och sen var det slut på vila. Hunnit lekt med lera, varit fånge hos trollen, lekt hadklappslekar... fullt upp med andra ord. Tänkte smita ifrån efter lunch till havetshus. Där kan jag gå runt länge och förmodligen ha lika kul som om jag vore en treåring som ser något för första gången.
Idag missade jag ett samtal med 24 minuter, snacka om oflyt. Sov med headsetet på inatt, helt kontigt nog inte obekvämt även om man lätt kan tro det.
Var ock kollade på hubil igår, agerade chaufför, inte det smartaste jag och syster kunde blivit med ut på. Vi kom hem vid 12, vi åkte vid 7... inte smart, inte smart alls. Var så jäävla trött i bilen å så gick de inte å sova...
Nu hör jag att syster å lillkillen kommer, bäst att gå.

Var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0