She's alive :D

Igår vid midnatt fick jag första livstecknen från USA, fy fan vad skönt!
Tyvärr sov jag som ett barn när de andra tecknen kom vid 03 =(. Men jag tänker sova med headsetet på om det så ska behövas ikväll!
Nu ska jag snart duscha och hoppa vidare till karlstad där en mobil ska hämtas, passet hämtas, en webkamera köpas och sen träffa Emma och Katrin innan det bär av mot dykmagasinet.
Sen när ja kommer hem blir det att ladda om för sen blir det semester i Lysekil tills lördag då det blir hemfärd för att fira Mondira. Vi ska  käka thaibuffé det är ungefär det jag vet :)


För jag har fått världens finaste halsband av världens bästa så det så !

(Bara ville tillägga det)

Kommentarer
Postat av: katrin

Ska vi äta thaibuffé? Trodde vi skulle äta hos mondira ja ;P

2009-08-04 @ 13:36:35
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/
Postat av: Emma

de har väl kompisar som lagar sånt :P

2009-08-04 @ 20:57:36
URL: http://wordsaboutme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mondira sa de iaf :) eller de kanske var thaimat xD Mitt minne ni vet ;)

2009-08-04 @ 23:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0