Allt har sin orsak!

Okej... jag har vart dålig på att uppdatera I know.. men det har sina orsaker. Den senaste är att jag väntar på att få en elektriker till lägenheten då kontakt uttagen i sov/vardagsrummet har slutat fungera, just det, slutat.
Men idag kom jag på den briljanta idén att koppla ihop förlängningsdosor från köket som löper i en lång rad om sex stycken, så nu har jag dator igen. Men senast imorgon kommer han. Hade hit hyresägaren igår och han kröp runt med spänningsmätare och hade lite hokus pokus för sig, men han kom fram till det som jag, pojkarna från EM möbler redan hade gjort, det behövdes en elektriker. Punkt. Så i väntan på det.. förlängningssladdar.

Tänkte skriva mer ikväll, för just nu ska jag dra till Bergvik och handla de sista julklapparna tänkte jag. Men vet ni? just det, igår.. jag var med på prova på dyk och hade hand om en liten liten tjej och kille och det var riktigt underbart att se glädjen i deras ögon över att kunna visa dem en ny värld, även om en av dem mest studsade upp och ner men ändå, man kunde se i ögonen att de hade hur kul som helst!

jaja, pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0