Hoppig update

Oj så lång tid det gått sen jag senast uppdaterade. Men jag är dålig på det överlag så ni är ju vana.
Julafton har varit, kändes lite konstigt när syster inte var med det här året! Ja menar, göra julgodis själv, klä granen med endast pappa (mamma hjälper aldrig till där, för hon får äran att städa bort den) och sen på julafton va så få..
Blev bingolottos uppesittarkväll den 23 med Mormor, mamma och pappa iaf. Bara mormor på 80 år som orkade vara vaken tills det slutade , lite skamligt men jag somnade direkt efter fyrans bingo. Vann inget som vanligt men det gjorde ingen annan heller :P

På julafton var det Kalle Ankas jul, det bara ska man ju se!! Syster fick vara med på skype från USA, så familjen var lite samlad iallafall. Pappa och mamma gav sig själv en minilaptop i julklapp, så pappa i fötöljen, jag i soffan sitter vi och skypar med mamma och syster i köket. Snacka om IT familj :P
Okej riktigt så nördigt var det inte som det låter, men om familjen ska vara samlad måste alla kunna prata med alla.

I julklapp blev det en resa till sydafrika, lite lägenhetsgrejer, mario kart wii och lite annat smått och gott:)
På tal om mario kart invigdes det igår med Anna Karin och Sandra A.K.A Kalle.
Skrattade så tårarna rann kan jag ju säga! Visst jag är van vi datt man lever sig in i spelet men att man faktiskt svänger så hårt med kroppen att man trillar omkull, den har jag inte sett förr!

Idag på jobbet gick de bra tills på slutet då masknen pajade totalt. Jag och Per lekte service tekniker men det gick väl inget vidare. Så blev att rensa istället. Fattar verkligen inte vad som är felet, ja hade siktat mot höga höjder idag men hann "bara" skära 50.000+ kort. Igår gick kompressorn sönder så stod still i två timmar tills service killen kom, Känner mig riktigt älskad av maskinerna! Ankan har lekt dating service idag också, tror hon haft riktigt kul^^
 Men men, snart är det nyår och planerna är klara :)
känenr att det är ett väldigt hoppigt inlägg det här, säkert tusen stavfel, brukar vara det när jag skriver.. men en kort update har de blivit iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0