En titt bak i tiden

Ja.. ska man updatera lite vad som har hänt då kanske, ska nog börja med att gå tillbaka lite i tiden..

Förrförra helgen om jag minns rätt så var det klassfest på kronoparken, men när vi väl hittat fram visade det sig att vi bara var 7 från klassen sen fullt med annat folk, fick det till ca 3 killar på varje tjej som var där, efter några timmar höjde vi dock klassantalet med några men vid det laget var jag, Emma, Magnus, Oscar och Per bla lite trötta på att va så få från klassen så vi helt enkelt skapade en egen efterfest där vi drog hem till Magnus brors lägenhet. Vi kom ju ganska snabbt fram till att Magnus var oteknisk och kaptein morgan var mer än välkommen i den lägenheten, vilken förövrigt var assnygg!
så vi drog väl därifrån runt halv tre tror jag men de var kul =)

Helgen som var var det som sagt score där lite folk blivit utbytta mot andra. Även denna helg väntar score eller något annat kul med tjejerna, då kommer Malin hem från Norge och Lina från Stockholm så det  blir kul att se alla :)


Har förövrigt just kommit hem från julhandling med Emma där vi farit runt på bergvik och nu är jag nästan klar! Enda osis grejen som var, var väl det att när jag kom hem och skulle slå in allt upptäckte jag att jag saknade tejp, då är det plötsligt lite svårare.. Men har även fått mina snygga (men dyra) nackstöd till soffan idag, tror inte ja skrivit de så vi tar det igen om så skulle vara fallet... Jag har köpt en stor gosig snygg underbar.. hörnsoffa från EM, där gillar vi att ligga på kvällen, plus att det inte var fel att flörta till sig att få den hemkörd och uppbärd gratis heller, de är nice!





Jag var ett mycket aktivt barn i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0