NEW YEAR

Nyårsdagen är här. Året har absolut haft sina toppar och dalar. Mankan nästan beskriva året som en berg och dalbana, jag startade på mitten och därifrån gick det uppåt ett par månader, sen kom juli och en fin dipp och så pendlade det lite i juli/augusti. Efter det har berg och dalbanan fortsatt men nu är det absolut på väg mot en stortopp igen=)
Vem vet vad nyår har att bjuda på <3

Mina nyårlöften

- Köpa U/V hus och underställ
- Vara klar divemaster inom en månad från att isen släppt
- Träna upp mig till samma nivå jag var vid det här laget förra året
       - Skaffa sats kort
- *hemligt löfte här*


Ikväll blir det Calle iallafall =)
Ska bli dretsköj som vi säger här i värmland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0