18 snart 19

Hm första arbetsveckan har gått. Ingen städning än, men nästa vecka kommer vi inte undan för då har vi arbetat oss igenom maskinerna som gått ut, sedan blir det till att bli profesionell städare - eller inte.

Imorgon kan jag inte heller längre kalla mig 18 för då övergår jag till den här hemska åldern som kallas 19, en mellanålder.. suck.
Släkten kommer imorgon också, längtar redan efter imorgon för att få min egenkomponerade räkbakelse, men det är ingen vanlig en, ska lägga ut bild nångång så ni får se vad ja menar, grymt god i alla fall.

Sedan idag var skjutsade jag Linda till Klätten, väl där åt jag pepparglaserad fläskfilé med potatiskyftor, jättegott!!
När jag åkte hem sen fick jag åka hem till Linda med en korv hon köpt men ingen var hemma så den fick läggas på altanen xD I en elektrisk potatisskalare xD

Nu väntar jag på att klockan ska ticka, borde läsa dykteori och ska nog göra de snart, ikväll blir de kortspel med familjen
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0