Camp Sunne

Ännu en vecka har passerat och jag har mer eller mindre campat i Sunne :)
På tisdagen bar det av i tron om att onsdagen skulle innehålla en hemlig resa, så blev det inte utan istället blev det vattenlandet med Sandra och Jocke. Väl där funkade inte vattenlandets kontakt med banken och varken Jocke eller jag hade pengar så Sandra fick betala in oss.
På vattenlandet var det inte speciellt mycket folk och tro det när det efter en timme eller så börjar åska och mullra överallt. Strömmen gick till och med... Men kul var det ändå!! Inge folk = inge kö.
Men runt 4 slängde vi fyra in handduken och skiljdes åt, Jocke och Sandra mot Munkfors, jag och Linda mot Stöpa.

Har även hunnit med Bilbingo, ett nummer från att ta hem rövaren - fnys
men that's life. Roligare var att jag inte var den dåliga förloraren denna gång =P
Filmkväll, och jag säger då det, "I taket lyser stjärnorna" var så jävla sorglig, så alla som inte har sett den SE. Usch vad tårarna rann och vad synd det var om mamman, hjärtskärande!!!

På torsdagen var vi på vår hemliga resa, den startade klockan 04.00, snacka om att jag var trött men kommer inte glömma den dagen!
Sen var vi även upp till Klätten där Linda skulle lägga schema för resten av sommaren innan hon åker... och det slutade med att även jag fick arbetstid på lördagen så har nu arbetat där :)
Ganska kul faktiskt, men hade hyfsat stumma lår (!) efter. Varför just låten har jag ingen aning om... men kanske blir så efter 10,5h arbetsdag när man inte är van.. men resten av personalen var också helskön så kanske därför dessa timmar gick ganska fort ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0