Stuck in Sunne

Ja vad har hänt för roligt på senaste tiden?
Ja.. för det första jag har blivit förkyld. Inte bra.
Var på klassfest i fredags, brännbollade på lördagen plus grillade med Linda
Jag har börjat testa spela wow med Jocke å Bagge - Helt okej kul faktiskt! Fantasynörd som man är
Har vart hundvalk åt Ozzy, jädrar va kul det är med hundar!

Har fastnat i Sunne - Ja ni hörde rätt fastnat.
Hur gick detta till då?
Jo, åkte till Linda för att lämna hennes nycklar å busskort som låg hemma hos mig, nycklarna var till bilen och hemmen så de kan ju vara ganska bra att ha. Men, smart som man är tar man förgivet att tåg/buss ska gå lite oftare. Så, missade 08,04 tåget eftersom ja sov då.. vaknade runt halv nio, förkyld och hängig plus att det regnade och så kom vi in på när nästa tåg till Karlstad går - Linda berättar så snällt då att det går inget förräns 12.15 å då är de med buss. Nice, min lektion började 12.10. Men med tanke på hur jag kände mig hade jag ändå inte gått till skolan, var knappt så ja hade tänkt gå idag men de var trots allt bokinlämning så pallrade mig dit.
Så, åter till sunne en kort stund... Fick snällt följa med till Lindas skola, lånade byxor (hade endast shorts) och fick se på deras idrott har en hel del fina kort å filmer faktiskt :D Sen åt vi mat och sedan var de dags för hemfärd :)


Idag har ja gjort provuppsättning för balen och ska om 2 timmar inställa mig på dykmagasinet för samtal med tjejerna som var på Hönö och sen ha divemasterkurs om riskanalys och säkerhetsplanering.
Vi hörs alla där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0