Turné och arbete

Ja då har man börjat arbeta då. Har webtaggat kort, korrekturläst julkataloger, granskat danska kataloger och vart i limmen plus lite mera smått och gott - men de ger pengar så de är lätt värt de :)
Sedan har ja vart i Stöpa tisdag och onsdag kväll. hade en jätterolig episod där på kvällen:

Jag ska ge Linda massage å ställer massagekrämen bredvid hennes ben eftersom det var vaderna som skulle masseras.. kommer en fluga och sätter sig på hennes ben och jag påpekar detta men flugan hinner ju flyga iväg innan de är registrerat liksom. Linda däremot bestämmer sig för att fan heller att en fluga ska få va på mitt ben å hoppar till river ner massagekrämen och sen..... sen så sätter hon ner foten för att se vart den hamna å sätter foten mitt i krämen-såklart - helvete va ja skratta, var så himla kul även om jag förstår de kan vara svårt för er att förstå så var de så himla roligt!

Imorgon ska lägenheten i Karlstad besiktigas och sedan drar jag, Ulf, Johan och Markus ut på dykturné. Vår plan är följande. Lunneviken 2 dyk. Svesta 2 dyk. Klartjärn 2 dyk. Så Norge får akta sig!
Sedan ska vi campa, var länge sen ja sov i tält ska jag tillägga, så blir jag och två av pojkarna i ett och en av dem sover själv av någon anledning jag inte fått veta... kanske snarkar...who know, i don't
Sen ÄNTLIGEN har mitt bly kommit så slipper från och med imorgon ragga runt efter bly hädanefter, fatta vad skönt!!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tina ♥

Fin blogg :D

2009-07-04 @ 10:58:58
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0