Studenfesten

Började über bra med att när vi skulle gå hade jag förlagt mitt kontokort/körkort. Mycket bra början. Men som tur är har Ellen alltid ett extra leg i bilen så vi kunde ge oss iväg ändå :)
När jag och Linda äntligen får oss iväg till Nöjes är de första man ser kön som ringlar sig runt hörnet, de var en liten partykiller där ett tag.. Men väl inne hittade vi ganska snabbt Jocke, Malin, Katrin, Mondira, Bagge, Emma, JG, Sara, Linnéa... med flera med flera, kändes osm man träffade nya hela kvällen :)
Jocke bestämde sig för tt han skulle bjuda mig och Linda på första drinken och gissa vad..? Han kollar i plånboken och sen kommer det - vart är mitt kontokort!! Så fler än Jag som inte hade ordning på det. (Ska tilläggas att båda fann sitt nästa dag). Men inne på Nöjes var de crazy, helt askul!! Tråkig att de stängde så tidigt bara. Dansgolvet med "gammal" musik var ju klart bäst! Istället för det stora med techno ...
Tänker inte skriva så mycket om vad som hände där, var man inte där får man skylla sig själv helt enkelt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0