Klarhet

Jag tror äntligen jag vet vad jag vill göra efter studenten. Har haft väldiga problem med att veta hur jag ska göra med utbildning och så... Men idag kom jag äntligen på hur jag ville göra på allvar. Börjar med att arbeta på Munkforssågar och Calligraphen. Sedan i antingen april eller juni börjar jag med Rescue kursen, förmodligen blir det väl i juni eftersom jag måste gå EFR kursen först innan jag får börja med rescuen. När den väl är avklarad blir det att dyka och samla loggade dyk och förhoppningsvis tjäna ihop så mycket att jag har råd till en egen utrustning. Det kommer ta sin lilla tid. När det förhoppningsvis är fixat hoppar jag i november på nästa kurssteg som är Divemaster kursen. När den är färdig får jag sedan arbeta som dykinstruktör!
Och vad kan egentligen vara ett bättre arbete än att få dyka och se undervattensvärlden?


Nej så får det bli. Nu vet jag vad ja vill


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yey! :D Grattis :D

2009-03-25 @ 22:48:42
Postat av: Tack vem du än är =)

2009-03-25 @ 23:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0