Pinsamt

Hann precis sätta mig bakom ratten idag när två sms kommer insusandes. Det ena var ett slags Godmorgon sms, det andra blev jag ställd av...
 Det andra innebar förövrigt att jag var tvungen att fråga ut på Nina lite eller i alla fall utbrista "Nina vad har du sagt nu!!" när hon kom till skolan. Tror hon blev uppriktigt förvånad av att ja redan visste vad hon berättat.. Men just nu är det lite pinsamt istället.. ehm .. ja.. Hmm.. men skitsamma, hoppas bara inte Du tog illa upp

Sedan har dagen vart helt okej. Virrig kemilektion som vanligt, dryg fysiklektion som.. ja... vanligt. Dansen var helt okej.
Lämnade in mobilen återigen på lagning. Denna gång skulle de gå snabbare sa han. Hoppas det för jag behöver verkligen min mobil! Eller ja.. en det går att skriva sms på.


Ska förövrigt på "modevisning" på lördag efter högskoleprovet. Hmm, jag på modevisning, detta kan bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte vilken modevisning som hellst.. modevisning med mening ;) + en väldigt nervös konferencier :P

2009-03-24 @ 19:07:33
Postat av: Anonym

Vad har du gjort för dumt nu då ;)

2009-03-24 @ 19:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0