Problem

Just nu har jag jättestora problem igen.
På lovet kan jag följa med Linda till Stockholm och vara där 13-16. Men samtidigt behöver jag verkligen plugga. Vi vet inte riktigt än heller hur mycket vi kommer vara tvugna att ändra i projektarbetet. Sedan ska bilen besiktas och sedan ska jag väl hinna med att vara med folk!
Glömde visst att säga att jag har 2 filosofiprov och teckenspråksprov veckan efter...
Kan visserligen utkräva studietimmar då jag låser in mig på något rum och bara pluggar, men har jag den diciplinen?
Tror visserligen ja skulle klara det men...

Annars har denna dag vart en riktig stadsdag. Först var vi i stan på håltimmarna. Gick i affärer, stötte ihop med Magnus, Oscar och Jonathan rätt många gånger så de var med in på Gina, Hm... Men vi hittade dem på Hm så...
Sedan efter skolan runt halv sex började Emma, min och Mondiras shoppingtur igen. Affärerna stängde 21 nämligen!
Så det va rabatter, godis och presenter lite härvar. Mycket trevligt tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0