Resor


Dags att byta boskstav i spalten till höger. Passande nog till R som i resor. För nu börjar det äntligen struktureras upp lite resor i min kalender.
Branäs med klassen blir snart - v.14. Kommer blir asroligt - iallafall hoppas jag det.
New York, veckan inte hundra spikad men i maj/juni blir det - jag ser verkligen fram emot det! Mest av alla resor tror jag för förra gången hann vi inte så mycket som jag önskat. Sen får jag se syster igen också :)
Och 15 augusti som det ser ut blir det Side i Turkiet :P

Idag har vi annars haft ett ganska stört prov. De flesta av oss har pluggat in alla romantikens författare och verk - men det kommer nästan bara om romanikens kännetecken.. Endast 5 poäng på svenska författare, deras verk och betydelse. Dåligt måste jag säga! ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0