Right now...

VI TOG DUBBELN !!!
Vinst i dagens 20 final också =P Härligt!



Hur man vet att något är fel inom en - varken dolly parton, wham, pink eller dixie chicks kunde få mig att tänka på annat. Vissa låtar får mig alltid att bli glad, men denna gång funkade ingen, det har aldrig hänt förut. Men jag antar jag har mig själv att skylla. Det som snurrat i mitt huvud och har gjort det hela dagen är främst två saker

1) Man vet inte hur mycket man saknar något förräns det är borta
2) Vad har jag gjort

Men jag har blivit ombedd att släppa tankarna, och ja ska försöka. Försöka, kommer nog inte gå så bra men jag SKA försöka!



Att en mening kan göra så ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0