Skönt

Skööönt, nu sitter (peppar peppar ta i trä) alla damer och herrar med respektive verk från romantiken. Får hoppas det sitter kvar imorgon när man vaknar. Det enda som är lite dåligt kanske är att jag inte kan så mycket historia om varje person, det vill säga vart de växte upp, arbetade och såvidare. Sedan har jag även upptäckt att våra böcker - ja de är i plural.. Säger emot varandra. Olika debutromaner.. olika uppväxter.. böckerna ger inte samma bakgrund, så vilken är rätt? Lovar att vår lärare inte tar hänsyn till detta i sin bedömning.

Men nu ska jag för en gång skull vara duktig och gå och lägga mig snart. Gillar förövrigt  min mobil nu när vi blivit vänner!

Bara en sak kvar att skriva MUNKFORS IBK DM18 MÄSTARE!
♥Dags att börja ladda inför DM20 som är på tisdag♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0