Studentfest

Ja igår var det studentfesten - som inget kan ha missat.
Började med att Jocke, Jocke och Kimmy kom å lämnade grejer i kylen, sen kom Malin, Katrin och JG. Dröjde inte länge förräns jag åkte för att köra de tre förstnämnda från universitetet då de lämnade sin bil där. Sen efter ett litet tag när vi kommit till mig igen droppade Emma A in och sen kom de ganska snabbt de andra också. Det vill säga Deje, Valle, Malin, och Emma Ax.
Vid halv 11 tror jag drog vi ner till nöjes, Linda hann att va här och lämna grejer å Sara gjorde favorit i repris - Föll ihop framför mina fötter ;)

Väl på Nöjes var det total omöjligt att finna varandra när man väl tappat bort varandra. Kändes dock som nästan alla nvsp'are från A och B var där! Annars var vi väl lite på dansgolvet, träffade gamla kompisar man aldrig ser annars så det blev en del pratstunder å sen såklart, bowlingbaren. Men dansgolvet, som förövrigt var uppbyggt i nivåetapper, jädrar vad trångt!!

Tyvärr visste dei baren inte vilken drinken var jag fått tips om, (gröna jävlar) så det fick bli freestyle av Sourz Sour Apple, vilken är göör GOD! Men de ska va ngt liknande i den..
Både Jocke å jag drack den som sista drink så ja, den rekommenderas ;D



Läser svenska, kollar på melodifestivalen och lagar mat. Och alltså seriöst, vad har hänt med svenska folkets smak...
Melodifestivalen blir bara sämre, eller så får jag bättre och bättre smak

Kommentarer
Postat av: Emma

sara faller ofta för dig ;) och LÄNKA :P

2009-03-14 @ 21:15:01
Postat av: JG

ja tror det är du som lärt dej uppskatta riktig musik bara ;p

2009-03-15 @ 00:57:49
Postat av: Sara

jag måste ju återuppehålla traditionerna! du ska se hur mycket jag kommer ramla i Branäs :o

2009-03-16 @ 19:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0