Studentfesten

Ja då var studentfesten spikad. Förfest hemma hos mig blir det först, har Sara och jag bestämt, innan vi beger oss till nöjes. Hela 500m att gå så vi ska nog orka, förhoppningsvis!
Biljetterna är inte så dyra heller, 105 kronor bara!
Idag fick jag annars de första livstecknen från syster som flyttat till usa, hon hade det så bra så. Fast det hindrar såklart inte att jag åker dit och hälsar på i maj/juni. Fast det blir nog en hel del gå för sig själv så om någon har lust att hänga med så hojta till.
Har även hunnit med en tripp till Deje idag för att börja med balklänningen. Ska bli spännande att se resultatet!

Kom just på att Marianne inte kommer bli så glad på mig imorgon, måste ta ledigt från sista delen av hennes lektion för jag har innebandy, just ja... hmm.. får fixa de på något smidigt sätt..

Var hos mormor förut också. Fikade lite och såg på tv. Sedan visade hon bilder på morfar som vanligt och varje gång börjar hon nästan att gråta, jag hatar det för det är så hjärtskärande att se! Det är lite över ett år sen nu som vi satt och vakade vid hans säng men jag minns det ändå som det var igår. Ogillar sjukhus lite efter det men man härdas och tillslut så övervinner man sorgen och synerna.

Editor Out

Kommentarer
Postat av: Mondira

Jag hojtar till! Vi hade ju föreläsning av Lauren, utbytesstudenten från USA, och det verkade härligt:D awh jag vet hur det är angående de där me mormor. Men som du sa man lär sig förtränga :)

2009-03-05 @ 19:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0