Studiebesök

Just stämt gitarren med nya stämmaren som fungerade klockrent! Äntligen blir 6E stämd !
Inte som min förra som alltid lurade mig och jag fick stämma på gehör..
Biologiprov har det varit idag, gillar inte mariannes prov men det var väl inget nytt. Självklart fick jag torrhosta precis som i onsdags när vi var på bakterielabb på sjukhuset.. Så Marianne fick hämta tuggummi åt mej :)
Träningen idag var annorlunda, nämligen ingen innebandy alls !
Först lekar som upvärmning, sen fys, lekar, fys å nedvarvning.. Värt att åka ner

Annars har dagen varit som den vart. Studiebesök på dövas förening vilket faktiskt var kul!
Vi fick se bland annat hur det fungerar med tolk och en av tjejerna som talade hade så jävla skön röst, mycket bekkväm att lyssna på :)
Studiebesöket på sjukhuset, eller ja labben, var också helt okej eftersom ja funderar på på yrket biokemisk analytiker!
Så det var värt den extra tiden i skolan.

Och imorgon är det NÖJES !
ALLA SKA DIT som det heter. Vi får väl se hur det blir med det men folk kommer det lugnt att vara mycket av!
men frågan är... Ska man gå dit med eller utan jacka?

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN DIN BAJS! LÄNKA!

2009-03-13 @ 09:57:54
URL: http://wordsaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0