Sunne


Ja vad har man gjort denna helg då?
Igår åkte jag till Sunne och var med Linda. Dit kom även styvsläktingar till Linda, lite oväntat, så det blev middag med lite fler än väntat ;). Men det var trevligt tyckte ja, även en katt och en hund var närvarande! Och ni som känner mig vet att ja fastnade med djuren eftersom vi inte har några egna i vår familj. Ledsen guldfisken men du räknas inte riktigt... sorry
Sedan på kvällen såg vi på film och tv.. Seriöst, vi såg på så ska det låta, tror inte ja gjort de på år å dag :P haha

På morgonen fick jag nog den mest originella frukosten tillagad på ett mycket ooriginellt sätt, snabbmakaroner. Vattnet kokades med en... vattenkokare. Tror de flesta brukar värma de på spisen direkt, eller har ja fel?
Både jag och styvmamman rynkade på pannan när Linda hällde i ett havlkilo salt i vattnet. Fast då behövdes inget extra salt när vattnet hällts av heller!
Säger inte att det är fel sätt, bara att det är annorlunda ;)
men annorlunda är inte alltid dåligt, tänk på det.

Köpte ett riktigt gaming headset igår också, så idag har ja pratat på skype en del, försummat biologin känner ja!
men så somnade jag vid nio också...
Och imorgon kommer Emma hit klockan 10 för att börja arbeta å Katrin kommer vid 14 så blir nog att lägga sig snart.

Editor Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0