Sorg


Idag har jag vart jätteduktig och kollat ut vilket headset jag ska köpa till skype imorgon så jag kan tala med syster i Larchmont. Men, hämtade även vår gemensamma hårddisk när jag var hemma en tur, som hon fått ansvaret över... Visserligen är nog det mesta mitt men ändå.
Vad upptäcker jag när jag ska koppla in den i datorn? Den fungerar så klart inte!
Detta innebär att mina bilder från ja säg, 6-8:an är borta, minst. Sedan filmer, dokument..
Tror inte jag har säkerhetskopior på allt nämligen så det är nog kört för vissa filer. 
Kan inte ens ta henne för vad hon ställt till med, hon är ju på andra sidan jorden!!
Bara innerligt besviken just nu..

Hjälpte Sandra igår med skype också. Tog väl minst en timme att få det att fungera för henne. Telefon support där.
Men hon kommer å sover hos mig på måndag så då ska vi ha en riktig genomgång och laga mat tillsammans. Vad säger du om det syrran, jag å Sandra i köket tillsammans ;)

Jo en liten detalj till då mina vänner, Lennart idag på träningen...
"Ja då har vi gett Hagfors två datum att välja att spela finalen på, den 13 eller den 15 mars"
Någon som ser problemet här?

Kommentarer
Postat av: Sara

då blir det den 15onde!! ;D

2009-03-06 @ 22:31:45
Postat av: Katrin

Heeeeeeeeeeeeeeeeej

2009-03-07 @ 22:05:38
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0