Dagar med favoriterna

Länge sen det var uppdaterat nu.. får skärpa mig

Helgen som var var jag i alla fall på Hönö och dök, vi var på tjejweekend :)
Gjorde fyra dyk. Tre av dyken var såkallade grönsaksdyk och ett var ett vrakdyk. Tyvärr såg inte vi hummer på våra grönsaksdyk men några av de andra dykarna hade sett fyra under sitt  dyk.. lite surt..

Denna vecka har vi vart lediga onsdag torsdag fredag.
På tisdagen var jag till Linda och såg henne döma senare på kvällen :)
Tyvärr hade jag inte uppfattat att sunne inte hade ledigt onsdag så de blev att gå upp tidigt.. Men lätt värt att vara i Stöpa ändå eftersom jag fick vara med Linda å se henne döma vilket ja aldrig gjort förut :)
Onsdag pluggade ja, lite, valde tapeter till rummet å så vidare. Senare på kvällen kom Linda till mig å vi såg på grey's anatomy vilket är ett måste på onsdagskvällar :P
Torsdag var jag med Jocke och åkte Motorcykel för första gången som jag kommer ihåg, hade ställ och ryggplatta å hela kitet utom bootsen. Svängarna var lättare än ja trodde att hänga med i.
Så dessa tre dagar har jag vart med båda mina favoritpersoner !!

Idag är det Fredag å ja har vart till balklänningen så de sista fixas nu, sedan åkte ja til mormor å sa hejdå eftersom hon åker till usa imorgon å sen blev det att hämta tuberna på dykmagasinet.

Resten av dagen kommer ägnas åt Fysik nu.

Tråkigt inlägg men alltid något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0