Ineffektivitet som aldrig förr

Denna helg skulle jag plugga som aldrig förr, nu söndag kväll sitter jag här och har typ inte gjort ett skvatt. Lyckades under helgen dra på mig en förkylning såklart så är stel, hostar å mår allmänt dåligt. Mest inte orkat göra någor. Men har ju Nationella imorgon så skola blir, å då ska man väl blivit bättre tills dess.
Imorgon ska ja även in å kolla/hämta på mina älsklingar på dykmagasinet, eller kanske se om de får stå kvar där så ja slipper tänka på att någon kanske av någon kosmisk orsak bryter sig in i lägenheten när jag är borta å snor dem. Så.. de kanske får stå kvar tills fredag då nästa dyktur är med lite tur.

Borde gjort så mycket mer denna helg men orkar inte bry mig. Inte bra nu när det endast är tre veckor av prov kvar i skolan, inte bra alls. Skoltrötthet är något man inte har råd med nu.

Men har i alla fall fixat skor till studenten/balen nu. Gött å ha det undangjort.
Så nu är de inte mycket  kvar att ro hem innan allt är klart!

Kommentarer
Postat av: Mondira

Åh vilka skor blev det :) haha jag har också skaffat blogg.. plötsligt infall.. men vet inte om jag kommer orka uppdatera den:P

2009-05-04 @ 13:22:02
Postat av: Anonym

Haha hittat på ett nytt ord igen? ;) "undangjort"

2009-05-04 @ 14:50:54
Postat av: Anonym

inget fel på att få saker undan gjorda ;)

vet inte omde ska va särskrivning eller ihopskrivning bara :P

Å Mondira, kan visa dig skorna på onsdag!

2009-05-05 @ 08:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0