Skivtjärn

Idag har jag varit i skivtjärn och dykt. Strålande sol när man anlände vid 12 och efter sätt ihop utrustning och raggat parlamrat blev det ett dyk i 32 minuter. Så skönt att va i vattnet igen!
Fenorna var dock lite för stora så de var väl de enda som inte var så himla hajt då..
Älskar detta dock

Fredrik: varför kom du inte in igår?
Jag: Antog att ni skulle ringa om det var något
Fredrik: Men vi ringde ju både jag och Jonas
Jag: Nej ni har inte ringt.. hade inga missade heller (Linda är mitt vittne)
Fredrik: Jo vi ringde... (Å så fortsatte vi ett tag..) Dina grejer har kommit och står på dykmagasinet

Ganska bra återgivet.. men vad irreterande, kunde haft mina egna saker, eller i alla fall dräkten för flaskorna var inte ihopmonterade men ändå. Fast får kolla imorgon:) Men rysligt skönt väder att dyka i !
Varmt som attans på land också, inte fel alls
Sen bar det av till mormor där jag fick mat å mamma kom dit senare hon med. Alltid trevligt att få mat när man kommer upp ur vattnet :P Vilket DDSK också bjöd på i och för sig

Men nu är jag så fasligt rysligt trött att det får bli sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0