what's left

Imorgon är det kemiprov, ändå sitter jag här. Drar igång snart....

Idag har varit riktigt slappt. men nu börjar allvaret snart med plugg..
Betygsprat på filosofin, svenskan inställd och räkna själv på fysiken. Imorgon börjar jag 13.00 men då är det slutprov visserligen och det kommer gå skit. I alla fall mot vad de brukar gå.. Gillar inte organisk kemi alls.
Sedan efter provet har jag en timme på mig att åka hem och fixa allt inför dykningen, fast det är packat så det lär ju gå bra. På onsdagen är de också soft, då är svenskan inställd - igen. Fast det blir att arbeta då!
Sen är de inlämningar å fysikprovet kvar men sen är de över. Det är över om 18 dagar och då är helgerna inräknade.

För övrigt ska jag söka arbete nu från november och framåt. Enda kruxet är att det är i Thailand. Så nu måste jag skriva mitt första seriösa CV. Jaja, de tar vi imorgon kväll

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Någon saknar dig bara så du vet <3

2009-05-11 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0