hit by a truck.. nästan i alla fall

Måndag, sprang runt som en tok och fixade me saker inför roadtrippen, som att dra till scala med biljetterna, köpa innekort, dykmagasinet...
Sedan hämta Emma där vi blandade spolarvätska å väntade på att Emma skulle packa klart å jag fixade iordning mig lite. Sedan begav vi oss mot stockholm där vi trodde vi skulle komma fram väldigt sent tills vi insåg att GPS'en var inställd på sommartid (Y)
Kom fram runt åtta kanske

Tisdag

Vaknade halv elva typ och så var Emma och ja enamma i lägenheten för de andra arbetade, så vi drog så småningom till kista gallerian där vi åt mat men inte hittad enågot att handla i övrigt. Men det är inte intressant.. det intressanta var ju..

Vi skulle på P!NK denna kväll!!
Vi hamnade på kvarnen för att äta mat innan, gott gott och sedan irrade vi omkring i kylan för att sedan få äran att smita före heeeela kön i princip, för den var lång ska jag säga!! Men lite flörtande med vakten å en vit lögn kom vi in snabbt och fick platser långt fram:) Var 2 emellan sen var scenen! Och måste säga det, vilken kvinna!!! Oj oj oj, måste va olagligt att se så bra ut så. Eller va tycker du Linda?
Såg kanske inte alltid så bra men för det mesta så var de helt okej, förutom när pink kravlade på golvet iof...
Men säger då det, finns nog ingen som inte skulle ta med henne hem i hela publiken om chansen uppkom.
Och vet ni, en sak jag missat!!!! MAN KUNDE VINNA TRÄFF MED PINK PÅ RIX FM FÖR 2 PERSONER!!!! Tänk om man kunde vunit det, då hade jag grinat nästan

Sen på tunnelbanan hem var Gia i sitt vanliga ess och Emma ville till och med spela in henne för att minnas, så himla kul människa alltså! McDonals sekter, kissekatter, sporter...
Sen på morgonen sov vi väl tills vi vaknade, duschade och pratade ut och begav oss hemåt runt två. Fast de intressantaste hände väl i karlstad där jag blev träffad av en buss, kommit fram till att det inte kan va mitt fel heller så kan säga att min bil blev påkörd av en buss och den högra sidan ser inte så himla bra ut kan man säga! Hoppas jag får ut något på försäkringen!! Känns ju jättebra att jag gick ner till halvförsäkring för en månad sen typ - not!
Blev ganska skakad när hela bilen knakade i bjälkarna och det känns som man ska tryckas ihop och klämmas tills döds, okej lite överdrivet men det var äckligt i vilket fall som helst...
pappas kommentar var att det var synd det inte tog bakskärmarna...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha gillar kommentaren där :p

2009-11-12 @ 17:20:51
URL: http://wordsaboutme.blogg.se/
Postat av: Anonym

snäll du är emma :O

men ja håller med l ite, önskar skadorna blivit enorma och bolaget fällt

2009-11-14 @ 00:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0