It's horror time

Igår var det alltså halloweenfest med gamla klassen. Jag, Emma, Oscar, Frida och Magnus drog vidare från bergvik i våra fina outfits med siktet ställt mot grums/vålberg. Kvällen var i alla fall riktigt riktigt riktigt nice. Utklädnaderna var allt från spiderman, häxor, vampyrer, djävular, fångar, jägare... you name it, någon var utklädd till det. Fattar inte varför de kollade snett på mig på bensinmacken.. är de inte normalt att va täckt i blod?

Själv var jag djävul med eldgaffel, tårar av blod gjorda av riktigt teater blodssmink och svart klänning plus höga stövlar ^^
Var så himla kul att se alla igen, för nästan alla var ju där, lite bortfall bland killarna dock och några tjejer men... de flesta var där plus några till :P
Kvällen och natten kännetecknades väl av skojj! mycket dans, utklädnader, energi, pratstunder och ... tja mer intima saker mellan en del..
Roligast var nästan när vi skulle sova å trängde ihop oss på en sån där gympa madrass, vi som tog plats i den var Jag, Emma Ax, Ville, Jonte och Carl, känns verkligen som jag glömt någon nu, Per stack ju till övervåningen efter ett tag, å inte så konstigt det egentligen :P
Jonte börja med att gå in i en stolpe två gånger, gasta om sina beef jerky och lite annat som man kanske inte ska nämna här. Tände och släckte alla lampor och.. ja de var jonte behövs inte sägas mer :P Slutade med att ville tog sina saker å bytte plats å la sig mellan mig å Emma när Per stack.
Emma å Magnus låg nedanför madrassen å de som hade förstånd flydde väl till övervåningen xD

Finns så mycket mer man kan säga om den här kvällen, så många minnen som skapades, men vad är poängen med att skriva allt? Då kan man ju inte berätta något när man ses! Men priset för kvällens kommentar går i alla fall till Hanna, vette tusan om hon minns den idag men det hon sa värmde i alla fall :)

Tack alla för att ni finns <3



   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0