Playdate

När jag var runt fjorton år gjorde jag en sån där saker att uppfylla innan man dör lista, listan blev ganska kort för jag hade väl inte så stora mål som fjortonåring, alla sakerna utom typ 2 var avprickade närjag va femton. Kvar tror jag blev besöka alla världsdelar och något mer..
Nu är jag nitton och den listan jag ha ri huvudet bara växer känns det som, men i övermorgon kan en sak prickas av, då är de dags att se pink!
Har packat idag men känns verkligen som jag kommer glömma något, sen måste jag in på scala och tjata på dem... IGEN..
Kontrollerade biljetterna innan jag packade ner dem och såg ganska snabbt ett kanske, eller kanske inte beroende på hur scala tänker lösa de ganska stort problem, jag har fått olika entrér. Hur tänker de när man köper flera biljetter? Hmm hon ska nog inte gå med någon så.. vi ger olika entrér. Suck positiva är väl att de snart känner igen mig.

Igår var jag i alla fall och lekte med christopher och Jocke, var riktigt kul men vid halv två kändes de som att ja var tvungen åka även om ja var pigg för att mamma inte skulle bli orolig eller så, även fast jag bara var..hmm säg högst en kilometer bort
Aja, hoppas på repris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0