Smart brunett

Idag har jag gjort en stor förändring, i hela mitt liv har jag varit blond men ack, nu har man bytt till andra sidan. Var hos frisören mellan 3.5-4 timmar, inte riktigt säker.. först pratade vi igenom frisyr och färg, sedan la vi i färg plus slingor, är inte bara mörk har två till färger i håret! en ljusare och en lite mer rödaktig. När de var lagda i sin folie var det dags att vänta.. sen när de var klart kommer klippningen men färgen.. oj oj oj va ful, Karin (frisören) nej den färgen var ju ingeeee kul, så efter de fick vi göra om allt .. igen. Så folie och hela skiten igen å de tog tid! Men i slutändan måste ja säg aatt de var värt det, hon är så jävla bra den frisören. Torrklipper, gör precis som man vill och lyssnarom man ändrar sig å desutom förstår hon vad man menar och kommer med egna förslag. Plus det är inge svårt att säga att kan hon ite göra mer så å så klipper hon om allt som man vill, nej de är min favoritfrisör det! samma som gjorde baluppsättningen å den klippningen då:)

på vägen hem snöade det som tusan från Forshaga och hem till munket, snöar än.. skulle va lite kul med snö som ligger  kvar. Julen, även om det är ett tag kvar, ska va vit, det bara är så. Fast kommer bli konstigt att fira jul utan syster för första gången, ja menar vem ska ja nu klä julgranen med? Pappa kanske kan övertalas för mamma är de nog omöjlgt att få å klä en gran, roligare att städa..säger vi..

Men första julen utan syster, kommer kännas konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0