Nervös

klockan fem idag blir det arbetsintervju. Går det bra får jag jobbet. Önskar att det kommer gå bra.
Jag behöver att det går bra.
Denna månad kommer det inte in några nya pengar heller. Utan får klara mig på det jag har.
Vet inte vad ja ska göra i väntan på att åka ner till stan. Tankarna bara snurrar. Får inte göra bort mig. Måste göra bra ifrån mig. Nervös skulle man kunna kalla det.. Usch, just nu vill jag bara bli ett litet barn igen, då lekte man igenom det mesta eller tog problem med en klackspark. Man kunde gå från att va ett ilsket litet bi till att va lugnt som en filbunke. Ingen brydde sig.
Nu måste man skaffa jobb, många verkar tro det är skönt att inte ha ett jobb. Ni tror FEL!

Fick förövrigt åka gratis hem igår. Tror det berodde på att vi åkte den där nya målade värmlandsbussen. Skönt att spara 65 kronor som en enkelbiljett kostar. Och så undrar de varför fler inte åker buss...

Jag saknar dig<3



                                                                        Galna tider

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh jag vill också åka glada bussen :D

2009-10-05 @ 20:53:20
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0