gjorde henne glad!

Dagen har vart helsoft, eller kanske inté uppvaknandet men resten.
Spelade mariokart men Linda och Gia, så himla kul!!
Sen blev det lite Guitar hero och jag fick 100% på en låt :P
Kvällsmaten - kinamat på malin, gia, linda, kattis och hennes kusin. Igår thailänskt - ser ni mönstret?
Sen har jag varit jättesnäll och ordnat med en pink biljett åt Linda för det hade vart hennes dröm sen hon var 10 år förklarade hon på haket igår när alla satt oh retades för att alla vi hade utom hon, men att folket höll på så var ju för alla utom hon visste jag fixat biljett! Snäll ja är va? :D
Sp idag berättade jag det men hon trodde inte o
på mig innan ja visade internetbiljetten :O Men hon blev lycklig av det :)

sen nu ikväll har vi spelat kortbingo och ätit grönsaker med dipp nu ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0