Hos Lina

Igår var jag ute och gick bland kaniner och troll och bestämde mig för att ringa Lina som var ute och gick bland bokmalar och 08'or. Så vi bestämde oss för att träffas eftersom ingen gjode något riktigt jättevettigt denna kväll så jag begav mig till T-centralen och sedan åkte vi hemåt Lina vid Brommaplan. Där åt vi rostat bröd med te, kollade runt på skolan och spelade pingis. Efter en hård match vann jag med 21-18 men det var jämnt!
Sedan var det självklart mycket mycket prat :)
Var jätteskönt att få göra något annat lite vettigare än att bara sitta hemma!
Lina ska ringa sen nr hon slutat också, påminn mig om att jag ska fråga om pink då!
Aja, ska fortsätta se på lois and clark nu =)

Kommentarer
Postat av: Lina

A, det var en jämn match. När du kommer hit till Pink så lovar jag att jag ska slå dig (eller lovar är ett ganska starkt ord). men meb, jättekul att ses och synd att jag inte kunde komma på fredan. men vi syns ju i november. ha re bra tills dess. kram lina

2009-09-14 @ 20:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0