bloggen vill inte va med

 

då har ja lämnat stockholm bakom mig och har nu begett till munkfors. Kom till centralen med 5 minuter till avgång men som tur var var tåget försenat 5 minuter också!
Var så himla nervös ska ni veta att ja inte skulle hinna till tåget, inte för att de hade gjort mig något att bli kvar men arbetsförmedlingen hade nog inte blivit så glada på mig om ja missade mötet!
Och nu har jag fått på något som gör texten större men ja vet inte vad..

Igår var vi på fotboll - svenska cupen

där djurgården mötte linköping, en match där linköping gick segrande ut striden. Men de var at nära där ett tag!

Hur som helst verkar inte bloggen vilja ja skriver mer för den ändrar teckensnitt hela tiden själv, vet inte om de kommer synas sen men vill den inte leka så behöver bloggen inte leka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0