oj va länge sen

Var ett tag sen man skrev här.
Sitter i Stockholm och ser just nu på vänner. Som med de flesta avsnitt så har man redan sett dem för de har väl gått i repris från det man föddes...typ..

Den här veckan har jag varit grymt inaktiv. Det här med att va arbetslös är inte riktigt min grej. Eller de kanske de skulle va om ja hade mycket pengar som ja kunde spendera som ja ville.. men just nu har ja 800 och det ska räcka tills den 25'e och då måste jag köpa biljett hem från stokholm, bensin till bilen, biljett hem till munkfors från karlstad.. suck de kommer bli lite tajt där i slutet!
vad är det 15 dagar kvar eller något?

Just nu känner jag bara för att krypa ner under täcket och skapa en fantasivärld där allt är som jag vill, men det går ju inte för täcket ligger nerpackat i soffbordet - ja INUTI soffbordet.
Och jag orkar inte dra upp det. Idag har ja faktiskt tagit hand om ett berg med disk och nu finns det endast en liten kulle kvar. Och den kullen ska förhoppningsvis jämnas med marken snart!

Sen får det nog bli en promenad, visste ni att här i Husby kryllar det av kaniner? Första korta promenaden ja gjorde i en lekpark slutade med att ja räknat in 13 kaniner. 11 svarta och 2 grå.
Blå himmel är det också så blir väl att byta om till shorts  sen. Ska förövrigt skärpa mig med bloggen.
Tisdag nästa vecka blir det arbtesförmedlingen, längtar inte alls

Kommentarer
Postat av: K

Ja du får börja uppdatera lite mer tycker jag :D

Lycka till på ams ! (Y)

2009-09-10 @ 23:50:27
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0