Produktiv postivitet

En mycket produktiv helg måste jag säga, eller inte.
Fredagen var jag till stan med mamma för att hälsa på mormor som fått en ny höft så hon ligger på sjukhuset. Jättekul att åka till karlstad när man inte mår alls bra och måste springa runt och kolla på bilar, affärer och skit. Blev inte bättre av att när ja redan har ont i huvudet att jag reser mig från stolen i mormors rum och slår huvudet i tv'n i takets undersida som ja missat var där totalt och får en bula på köpet. kul.
Lördagen kändes det lite bättre, städade rummet så det blev snyggt igen, behövdes men tråkigt vare. Dagen kännetecknades även den av huvudvärk, stelhet å illamående. Ni hör min positiva sida va?
på kvällen fick jag i alla fall se på den filmen jag ville, Arn tvåan. Och idag blir det att se grey's anatomy som ja missade börjat under veckan. Men idag mår jag helt okej, lite lätt huvudvärk men inget farligt. så räknar med att va friskförklarad av mig själv imorgon.

Ska förövrigt kanske försöka träna lite ikväll som för att testa hur kroppen känner sig. Hm ja så får de nog bli.

Kommentarer
Postat av: emma

Svininfluensan Ellen :p

2009-09-27 @ 14:50:38
Postat av: Anonym

Never, nu mår jag ju nästan okej:D

2009-09-27 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0