Smartskaft

Gårddagen spenderades med att först träffa Emma, Katrin och Mondira. Men inte utan lite problem först.
Smart som man var upptäckte man att smsen inte verkade gå fram till mobilen så smart som man är tänker man ju att om jag stänger av mobilen då kommer det funka. Sagt och gjort. Stänger av mobilen och kommer snabbt på att jag har nytt simkort men inte bytt kod. Jag har alltså ingen mobil och ska träffa tjejerna om 10 minuter. Bra där. Så fick knalla in på dykmagasinet och låna Jonas mobil och ringa Jocke som fick googla upp Katrins nummer och be henne möta mig i MittiCity.
Sen fick telia hjälpa mig med koden och innan halv 4 hade jag min mobil igen:)

Så vi fikade på Waynes och bästa citatet är väl från när vi diskuterar foccacia och Katrin den stackaren hörde lite fel om vad smörgåsen faktiskt heter och frågar om en pichashu, precis som pokemonen heter med reservation för stavningen. Ganska kul faktiskt:)

Sen var jag på arbetsintervju och gick vidare till steg 2 av 3. Och avslutade kvällen i staden med ett dykteoripass med avslutande prov.

Nej nu måste ja väl städa snart, kommer knappast bli av men...

Kommentarer
Postat av: Mondira

Haha jag älskar Katrin. Hon förgyller alltid dagen med sina "korkade" citat;D nu var det iförsig för att hon inte hörde men ändå!

2009-09-24 @ 19:13:07
Postat av: Anonym

Jo men vi kan nog få ihop en hel bok där så .. :P

2009-09-27 @ 23:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0