Vill

Jag vill ha ett jobb
Jag vill åka till stockholm Nu!
Jag vill och vill inte åka till stockhholms skärgård till helgen, känns som jag stavade det där fel också 
Vill se klar grey's men kommer inte hinna se mer än 3/8. Mindre än ett program av två alltså.

Mycket jag vill inser jag lätt. Var ute och lekte med fotbollen och klubban förut också, längtade verkligen tillbaka!
Sen verkar det som klassen börjat tänka på Branäs III. Skulle va skitkul faktiskt!
Fast den här gången tänker jag inte tappa leg och bankkort i skidbacken i så fall... xD
Lite klantigt. Minns även att jag åkte och pratade i telefon med telefonen fastklämd under hjälmen men det funkade ju bra det med :D

Lycka till på matchen idag!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0